tisdag 5 maj 2009

Regn regn regn

Ja just nu så regnar det. Andra dagen nu och har det väl börjat så vill det ju aldrig sluta. Men men vi kan ju hoppas på finare väder i helgen....
Har precis lämnat lilleman och plockat fram mina böcker. Dom håller på att lägga om våra tak nu så det är ett jäkla bankande, inte så lätt att koncentrera sig......

Igår var en bra dag när det gäller maten. Jag räknade inte under dagen utan tänkte mer på vad jag åt. På kvällen när jag räknade samman så hamnade jag på 21.5 och det är ju inte illa :) Hoppas att denna också går lika bra!

Imorgonbitti är det dags för glukosbelastningstest, inget jag ser fram emot med tanke på att det smakar pytton men men det är ju för min och lilltjejens skull det görs så det är bara att bita ihop...

Nä dags att sätta fart!
Ha en bra dag

Inga kommentarer: