onsdag 6 maj 2009

Den 9/7 är det dags....

Har nästan precis kommit hem från barnmorskan. Hon växer bra och hjärtljuden lätt jätte fint. Det var även dags för glukosbelastningstest, inget gott men mitt socker var iallafall bra! Sen var det även dags att få tid till kjesarsnittet som börjar närma sig :) Börjar kännas lite nervöst nu, dom ska ju trots allt "skära" i mig men men torsdagen den 9 juli är det dags :) Känns bra!!!!
Efter besöket gick jag en runda på stan. Det blev en tröja till mig, en liten mössa till lillflickan och ett par badbyxor till lilleman....

Tvättstugan ikväll så nu tänkte jag byta lite lakan innan jag ska hämta lilleman...

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Åh va häftigt att du vet exakt vilken dag. Lycka till. Kram och pepp

batgirl sa...

Åh vad roligt att veta att det blir en liten tjej och jag säger som föregående talare, häftigt att veta vilken dag hon kommer.
Har ni kommit på något namn ännu?
Ha´de så gott!
Kram