måndag 2 mars 2009

Känner mig.....

stor, fett och allmänt tjock!!! Så himla jobbigt..... Ja jag vet ju att jag är gravid. Men i och med att man har kämpat bort 35 kilos övervikt så är det rätt jobbigt när man ser att kilona börjar smyga sig på...
Förra veckan gick allt bra med maten och sen kom helgen som förstörde allt!!! En MASSA godis åkte ner. Det enda som var bra va maten. Är så himla sur och besviken på mig själv..... Men men det är bara jag själv som kan göra något åt det och jag måste bara skärpa mig!!!
Ny vecka nu vilket innebär nya tag....

Blir en lugn vecka. Lilleman är hemma med feber så vi är bara hemma o myser......

Exakt halva tiden, 20 veckor....


3 kommentarer:

Anonym sa...

men lilla gumman, du är ju mindre nu än jag var när jag vänta eliott vid den tiden, du är himla fin...
tror inte du går upp så mkt =) kraam

Fröken Finemang sa...

klart det är jobbigt o se kilona smyga sig på, men du har ju tänket och vet att u fixar att inte spåra ur, bara du och bebis mår bra, det är det viktigaste.. Du vet att när du ammar så trillar de av och ammar du inte så trillar de av när du börjar träna och pointsräkna for real igen!

Massa kram till dig Fining!

Anonym sa...

Men du är väl inte stor alls tycker jag :)
Du är ju gravid för 17 *L*
Nä tycker du ser kanon fin ut.
Kram