måndag 9 mars 2009

helg=godis??????

Ja ibland kan man ju undra det, för att varenda gång det är helg så går det åt h*lvete!!!!
Jaja men nu är det ny vecka och idag har det gått bra. Det är i och för sig några timmar kvar på denna kvällen. Men har planerat in apelsin och ett vv choklad så det ska nog gå bra :)
Kanske låter lite konstigt men jag har bestämt mig för att räkna points även nu när jag är gravid. Jag bestämde ju mig för att slippa det under graviditeten men det funkar inte. Även om ja borde kunna detta nu så är det så himla lätt o falla ditt igen, speciellt när man ibland tänker att *jag är ju ändå gravid*. Inget bra!!

SÅ nu är min tanke 20 points och skulle jag gå över en eller två så är inte det hela världen.

Är det någon som vet hur denna sidan fungerar?? skulle nämligen vilja veta hur man kollar hur många besökare man har om dagen.... om jag har några kvar???!!!

Ha en fortsatt bra kväll

2 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

man får lägga in ett program.. http://susnet.se/tjanster/

där finns tydliga instruktioner! :)
jag tror du har anhängare som finns kvar :D kram! o tack för stöd :D!

Anonym sa...

Japp jag är kvar ;)
Kram