onsdag 18 mars 2009

Det är mycket nu....

Ja själv ligger man hemma med bihåleinflamation och är helt slut i hela kroppen. Sen i natt så kräkte lilleman iiigen. Det blev två dagar på dagis o sen var det igång igen. Så det är bara att ta en massa panodil så man orkar ta hand om lilleman.

Igår var jag och Daniel hos en läkare för att prata om kjesarsnitt. I och med min förlossning var som den var förra gången så var det upp till mig om jag ville föda "normalt" eller ha planerat snitt.. Planerat snitt kommer det att bli och jag känner mig jätte lättad.... Så i juli någon gång i vecka 28 kommer den lille att titta ut :)

Vid elva tiden ska jag till barnmorskan så Daniel kommer hem ett par timmar och tar hand om lilleman.... Det är vanlig rutinkontroll - lyssna på hjärtljud, mäta mm... Alltid lika kul och höra den lille :)

Om en månad är det dags för 3D-ultraljud......Då vet vi om lilleman ska få en liten lillebror eller lillasyster :)

Pointsen går bra nu, speciellt nu när man är sjuk. Den enda man äter är frukost, lunch och middgag och massa vatten. Inte en massa onödigt i mellan.

Nä dags och hoppa in i en dusch
Ha en super bra dag

Inga kommentarer: