måndag 30 mars 2009

Rubrik???

Jaha då var det ny vecka igen. Helgen har som vanligt inte varit pointsvänligt så idag är det dags igen för checklista och pointsräkning. Mår ju mycket bättre när jag gör det så varför ska det vara så svårt på helgerna.....Jaja strunt samma, just nu så är jag nöjd med att det går bra i veckorna. Orkar inte lägga ner för mycket energi på detta just nu.....

Idag blev jag äntligen klar med kursen - redovisning och beskattning. Den var så himla tråkig att jag inte lade ner någon enerig och tid på den alls. Så jag fick mitt första G, klart att man blir lite sur men jag förtjänar inte mer så det är inget att hänga läpp för..... Som sagt så har jag tre kurser kvar så det är bara att köra på :)

I veckan är det fullt upp. En massa läxor, sen på fredag är det handling och städning som gäller. Vi ska nämligen vara tio personer här på lördag. Käka lite och sen blir det lite singstar :) Kommer att vara barnlediga faktiskt. Det har vi inte varit sen i somras så nu är det dags. Visst har vi varit barnledig några timmar men inte en hel natt och ingen sovmorgon på ett tag så det ska faktiskt bli skönt... Plus att Benjamin stortrivs hos mina föräldrar så vi vet att han har det toppen bra där :)

Nä nu är det dags för soffan.
Ha en fortsatt bra kväll

Inga kommentarer: