onsdag 25 mars 2009

Snart helg igen :)

Ja imorgon är det torsdag. Fattar inte vart veckorna tar vägen. Men men snart helg igen och det är ju aldrig fel :)
Veckan har varit bra än så länge. Points räknas och jag har gått över lite, men det är ok!! Kan ju inte vara duktig alltid :)
Imorgon är det dagis för Benjamin, jag ska plugga och Daniel ska till doktorn. Han är fortfarande dålig. Ingen feber men känner sig matt i kroppen, yr och trött. Lika bra att ta lite prover och kolla.
I måndags gick det bra. Hade ju muntligt prov på hela kursen Rättskunskap och jag fick MVG :) Jätte rolig och intressant kurs faktiskt..... Nu har jag bara tre kurser kvar sen är jag klar med den här utbildningen. Sen är det bara att vila upp sig till det är dags för den lille att titta ut.

Semstern är planerad i sommar. Benjamin ska har sommarlov mellan vecka 25-34 och Daniel vecka 26-34. Det ska bli riktigt mysigt :) Vi kommer att ta det rätt lungt hela sommaren. Lite små utflykter och så i och med den lille kommer mitt i sommaren. Mysigt kommer det iallafall bli :)

Nä dags att slänga sig i soffan :)
Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

några points över är väl strunt samma! Att DU känner att du övertar kontrollen är väl bäst :)

Ha en mysig helg bästa Sara!
kram!