måndag 23 mars 2009

Äntligen....

Ja om man vågar säga så..... Benjamin mår bra nu, min kur pencillin har börjat och verka och jag känner mig som en människa igen och Daniel mår också bättre. Nu får vi se hur länge detta håller i sig...
Helgen har varit kanon. I fredags sken solen och det var riktigt vårvarmt ute så jag, Benjamin, mamma och syrran åkte ner till stan i några timmar och gick runder. Riktigt härligt. Sen i lördags tog pappa Benjamin så stack jag, syrran och mamma ut på väla. Mellansyrran fyllde nämligen år igår och som vanligt är man ute i sista minuten med att handla present. Jag och syrran handla en jätte fin sommarklänning (den som är på lindexreklamen), ett par pilotsolglasögon och lite underkläder till henne......
Sen igår firade vi syrran med god mat och trevligt sällskap :)
Ja fullspäckad helg med andra ord, vilket även har inneburit för mycket points. Men som sagt nu är det ny vecka och det är dags för pointsräkning igen......

Daniel tog en extra dag ledigt idag så just nu är han och Benjamin på väg till Pålsjöskog. Jag ska sätta mig och läsa igenom det sista i rättskunskap, ska muntligt test klockan 13.00 med min lärare via webbkamera. Känns lite löjligt och sitta där och prata med varandra men samtidigt väldigt smidigt.....
Får väl se vad som händer efter det..... Något ska vi iallafall hitta på :)

Ha en jätte bra måndag

1 kommentar:

Anonym sa...

HOUSE OF WELLNESS
http://johannaek.blogg.se

min blogg om kost, träning & allt annat hälsosamt. Läs bl.a om hur du ökar fettförbränningen med rätt kost & träning inför sommaren och även resten av året.. :)

Hoppas du hittar massor med inspiration och motivation! Ha en bra dag=) mvh Johanna