torsdag 26 februari 2009

????

Fattar inte vart alla dagar tar vägen. Nu är det helg igen (vi är ju alltid lediga fredgar:) ). Daniel kommer vara iväg mycket i helgen. ska ut och äta med några vänner på jobb imorgonkväll, sen på lördag är det fotbollsmatch och på kvällen ska han ut och äta med sitt fotbollslag och på söndag jobbar han. Men vi är alltid tillsammans annars så det ska nog gå bra :) jag har ju min goa lilleman som ska hålla mig sysselsatt. Plus att vi ska hem till mina föräldrar båda dagarna så vi har och göra :) och sen på söndag ska vi på kalas.

Maten har faktiskt gått bra dom här dagarna. Har verkligen skäpt mig och jag hoppas att jag kan fortsätta med det. Ska i och för sig ha pannkakor idag och det är ju inte det nyttigaste. Men jag blev så himla sugen, har nämligen inte ätit det på typ tre år. Ska INTE ha en massa grädde på iallafall.

I måndags var vi och hälsa på min faster och hennes sambo som har fått en liten flicka. Hon var helt underbart söt. Gissa om jag längtar ännu mer nu tills vår lilla söta är här!!

Ha en bra dag allihopa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, hamnade här av en slump. Roligt att titta runt, är inne på allt som har med viktbloggar att göra. Kämpar själv och har startat en blogg om min kamp mot 25 kg.

Kramis NyttigaJag