tisdag 17 februari 2009

Solen :)

Blir så himla glad när solen visar sig.....det är ju liksom inte varje dag det händer. Så efter att jag hade hämtat lilleman så stannade vi kvar ute och lekte. Inte helt fel :)

Usch undra egentligen hur det ligger till med vikten. Vågar inte ställa mig på vågen och samtidigt så orkar jag inte tänka på det just nu. Det får jag göra efter sommaren.....

Nu har vi bokat tid för 3D ultraljud. Längtar!! Min faster gjorde det och det var verkligen något hon rekomendera. Dom fick även en liten film och den var jätte fin. Priset kanske inte är det roligaste (1600) men det kommer vara värt varenda krona. Vi ska ju även kolla vad det är för kön :) Vill ju börja och handla nu ju *hihi*....

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Cornelia sa...

Visst är det underbart med solen!
Ha en fortsatt fin dag.
Kram kram