måndag 2 februari 2009

7 år!!!

Ja idag är det min och Daniels 7års dag. Kan inte förstå att vi har varit tillsammans så länge. Men något jag är säker på är att det har varit helt underbara 7 år och jag älskar han lika mycket fortfarande, ja om inte mer :)
Vi ska inte fira det något speciellt idag utan ska ta det till helgen!

Magen den växer för fullt just nu. Och det ska bli riktigt kul och se den lille söte på fredag. Vi hoppas även på att hon kan se vad det är för kön annars så tar vi det när vi ska på 3D ultraljud. Vi kan inte hålla oss, är alldeles för nyfikna.
Vi tittade även när jag var gravid med Benjamin :)

Idag var det dags för ny kurs - redovisning&beskattning. Mycket bokföring, men det är bara kul :)

Nu ska jag och Benjamin fika lite.....

Ha en jätte bra måndag allihopa

Inga kommentarer: