lördag 31 januari 2009

Vart tog denna veckan vägen

Ja då var vi äntligen feberfria här. Bara lite förkylda och hostiga, men det brukar ju vara lite segt att bli av med. Iallfall så är det skola, jobb och dagis på måndag och det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen igen....
Startar även två ny kurser på måndag, får väl se hur intressanta dom är......
Något som vi bara längtar till just nu är till på fredag, då är det ultraljud som gäller och vi hoppas verkligen att allt är bra där inne. Är ju så himla nojig.....
Något som jag även har att se fram emot är den 13 februari. Förutom att det är min födelsedag så ska jag på klassträff. Mmmm tro det eller ej men det är 10 år sen jag sluta nian och nu är det dags att träffas. Ska bli kul att träffa alla igen :)

Nä nu är det dags att mysa lite med familjen innan det är dags att börja med maten....
Idag blir det fläskfilé med potatisgratäng, b sås och sallad. :)
Ikväll ska vi bara vara hemma och mysa. Så skönt!! :)

Ha en jätte bra lördag

2 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

skönt att ni närmar er mindre sjuka! Ha så bra kursstarter! (vad är de för kurser?) Och guu så avundsjuk jag är på er middag :D

Kram!

Anonym sa...

ojoj vad tiden går fort.. undrar om man själv får inbjudan till det..