torsdag 15 januari 2009

Oj

Vart tog denna veckan i vägen. Redan fredag imorgon, men det är i och för sig bara skönt :)Imorgon är vi lediga. Får väl se vad vi ska hitta på, inte sitta inne iallafall.....
Ja allt rullar på. Skolan går bra. Är klart den siste maj så det är inte så långt kvar. Just nu längtar jag bara tills den är klar. Sen blir det en månads vila innna det är dags för bebisen att komma......långtar sååå :)
Har fått tid till rutin ultaljud. Så just nu så får man längta till det. Ska bli kul och se hur vild den lilla krabaten är...

Helgen blir lugn. Än så länge har vi inget inplanerat men det händer säckert något!!
Hade tänkt att åka ut på väla o handla ett par mammabyxor för nu går det inte längre med dom gamla. Den lilla kulan växer :)


Bjuder på lite bilder från nyår. Har precis fått dom från syrran, jag själv glömde ju kameran....
Bättre sent än aldrig....




Jag och mina goa systrar

Siss och killen
Minisyrran och killen
Mina favoriter
Mamma&pappa

1 kommentar:

Anonym sa...

oj vad lika jejorna i din familj är. syrror + mamma.
Lycka till UL kram