fredag 9 januari 2009

Fredag

Igår var jag iväg för inskrivning hos min barnmorska. Det gick jätte bra. Hjärtat slog jätte fint :)
Vi satt även och pratade om min förra förlossning med Benjamin och det bestämmdes att jag ska prata med en läkare om kjesarsnitt. Någon som har gjort det och vill berätta ???
Går in i vecka 15 imorgon och byxorna har redan börjat och bli för små. Allt har kommit mycket tidigare denna gången. Men det går inget för det är så himla mysigt att vara gravid :)
Vägde även in mig och visst hade jag gått upp. Det mesta av det var nog julkilo. Men det är inget jag ska hänga upp mig på nu.....

Ja som sagt så är det fredag och det innebär mys pys med familjen :) Vi ska ta hem kina mat idag och titta på lets dance :)
Imorgon blir det veckohandling och sen på kvällen ska vi på kalas. Daniels lillebror fyller tretton.

Dags att sätta fart här innan det är dags att hämta hem min lilla busunge..

Ha en trevlig helg allihopa

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp jag har gjort ett kejsarsnitt.Var tvungen då jag hade 3 st i magen ;)
Men det var inte så farlgt som jag trott. FIck ryggmärgs bedövning (kommer faktiskt inte ihåg om det gjorde ont *L*) Om man ska "gnälla" något så var det i så fall att bedövningen den tog lite för hörgt upp. Så jag blev bedövad ända upp till halsen och lite till.Och det känndes lite obehagligt för det var nästan så det var lite svårt att andas. Men annars var allt bara bra. Sen är det ju alltid jobbigt efteråt det är ju som en magop.Man får inte lyfta tungt och man ska inte sträcka sig rakt upp det första man gör utan man går lite böjd. Men det kommer att ordna sig ska du se. Se bara till att de förklarar noga för dig.
Stor kram
Ps skönt att höra att allt var bra :)