måndag 23 februari 2009

Ny vecka...igen

Oj det var ett tag sen jag skrev här ja....Vi tog även ledigt i torsdags så vi har haft en lång helg ihopa. Jätte mysigt. Det har blivit en massa pulkaåkning (har haft mycket snö-som nu är borta), lite kalas och en massa mys.
Min faster fick även en liten söt flicka igår :) Nu längtar man ju ännu mer efter att den här lilla krabaten vill titta ut. Den sparkar redan för fullt. Är bara i vecka 20 och kan inte minnas att Benjamin var vild så här tidigt. En liten fotbollsspelare till kanske :)

Tycker att maten och allt har gått åt skogen dom här veckorna och känner att jag måste ta tag i det på något sätt. Jag ska inte räkna points men jag ska ändå skriva upp vad jag äter och kolla vad jag kan dra ner på för att inte gå upp för mycket. Känner liksom att en massa extra kilo smyger sig på och jag det är ju dom som är svårast att gå ner......

Nä dags att sätta fart med lite skolarbeten nu....

Ha en jätte bra dag allihopa

Inga kommentarer: