måndag 4 augusti 2008

Ville absolut inte

Nä vågen får vänta en vecka till. Efter mitt "lilla" frosseri i helgen så får det verkligen vara nog nu! Orkar inte äta massa onyttigt, mår ju inte alls bra. Har även en liten utmaning till mig själv, inte äta godis på fem dagar. Det borde jag ju fixa!?? Äter alltid något gott varje dag (gjorde även det under min viktresa) så det har verkligen varit jobbigt idag. Men det har gått bra, det gick ju över efter ett tag. Kvällarna är värst när man sätter sig framför tv:n, men idag blev det ett äpple och två knäckebröd med vv leverpastej och gurka. Mycket bättre än det jag hade tänkt stoppa i munnen.
Ja då var man äntligen ledig imorgon :) har jobbat några dagar nu. Sen är det jobb onsdag och torsdag. Sen är man ledig fre, lör, sön och mån. Längtar så :)

Regnet det öser ner och man kan inte riktigt föreställa sig att man låg på stranden för någon dag sen och solade. Är det samma väder imorgon så blir det bara massa mys hemma, kanske en runda till väla :)

Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

Sara! 4 dagar till, det fixar du!!
Svårt är det, här är en till som lixom försöker fixa tillbaka vv-livet. Nästa vecka SKA! du ställa dig på vågen. Vare sig du ville eller ej! *Bara så du vet*!
:) jag hoppas vågen iaf är liiite snäll mot mig på torsdag... *hm*
Men iaf, man vet ju vad man gjort för fel!
Fortsätt kämpa nu vännen! MASSA KRAM!!