tisdag 12 augusti 2008

Toppen dag

Jobb idag. Alltså så har man inte gjort så mycket idag. Points funkar ännu bättre när man jobbar och även motionen blir bra. Toppen bra dag med andra ord.

Tänkte svara på frågan som "moster marie" ställde- Jag äter 19 points nu när jag vill gå ner i vikt och när jag sen ska stå still så lägger jag till fyra. Träningen/motionen har jag legat väldigt lågt med i sommar. Det har blivit lite cykelturer och promenader bara. Tycker nämligen inte om gym på sommaren. Men nu när snart hösten är här då är det dags för friskis igen. Även min motionscykel som jag har hemma är kanon bra att ha när jag inte hinner till gymet :). Tränar i vanliga fall 3-4 dagar i veckan, det beror helt på vilken tid jag har...

Nä nu ska jag bre ett par knäckebröd, hälla upp ett glas cola light och även en vv lemondream kommer att slinka ner.

Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

moster marie sa...

Tack för svaret! Jag har precis börjat räkna points igen men grejen är att jag ska springa tjejmilen sista aug och då vill jag ju inte äta för lite när jag tränar. Samtidigt vill jag ner i vikt...och jag vill börja nu! Jag är 1,72, väger 71 kg och vill gå ner till 65. Hur tänker du äta när du börjar träna? Äter du dina bonuspoints? Gud så frågvis jag är ;)