fredag 8 augusti 2008

Fredagsmys

Första dagen på den underbara ledigheten. :)
Idag ser det ut så här....
Ska ta det lugnt här hemma på morgonen (vilket innebär mys, bus, städa undan och göra sig i ordning). Sen är det lunchdags och efter det är det lite vila som gäller.
Sen är det tänkt att vi ska åka en runda till tropikariet. Benjmin älskar nämligen djur så det passar perfekt :) Ikväll blir det hemmamys med familjen.

Hur går det med viktväkteriet då?? Saknar faktiskt vv jätte mycket och längtar faktiskt lite till vecka 35. Points har ju börjats räkna och vad jag skulle vilja komma igång med mer är faktiskt motionen. Tur att man har ett jobb som man har. Jag går ju mycket, upp och ner i trappor och så cyklar jag ju :)
Mitt träningskort går nu ut i slutet av augusti och har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra nu. Kanske fortsätta på friskis eller testa på något nytt.....

Idag tänkte jag att min dag skulle se ut så här.....
Frukost:(3points) 2knäckebröd med mjukost.
1dl lättfil med 1dl vv branflakes
1glas vatten och ett äpple
Mellanmål:
Lunch: (3points) 160 gram potatis (tärnad och stekt)
1 tärnad vv winerkorv
wokgrönsaker (blanda ihop allt)
Mellanmål:
Middag: (8points) Kycklinggryta med ris
och sallad
Kväll:

Har än så länge planerat in 14 points utav 19. Får väl se vad dom andra hamnar under dagen......

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu sara får du skärpa dig med Benjamins blogg juh haha (skäller bara lite pyttelite *ler)
hoppas ni får en trevlig helg, själv sticker jag på semester weeeee
puss på näsan