söndag 10 augusti 2008

Söndagsmys

Förbannade jäkla helg. Varför ska det vara så svårt med godiset så fort det är helg. Pointsen överskreds igår och som vanligt så har jag dåligt samvete när jag går och lägger mig. Men som man brukar säga, "jag vaknar som en viktväktare"!! Ny dag idag så jag struntar i det som har varit.....

Har varit iväg på busfabriken med lilleman. Man får ju göra det bästa av situationen när det bara regnar ute. Nu nannar han gott och i eftermiddag ska vi förmodligen bara vara hemma.
Ska veckohandla imorgon men måste bara snabbt in på maxi och köpa grytbitar. Vi blev så sugna på kalops. Det är så himla gott :)

Ska vila lite nu innan energiknippen vaknar :)
ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

batgirl sa...

Jag som du tycker att helgerna är fruktansvärt jobbiga på grund av GODISET! Vad ska vi göra? Käka popcorn istället kanske? Jag sätter igång på riktigt nu imorgon, måste skriva upp allt. För jag brukar vara dålig på det. Nu kör vi Sara så det ryker! Vi vill ju inte ha tillbaka dom där envisa kilona...

Fröken Finemang sa...

Sara och Batgirl: Jag hejjar på er båda och ni klarar det båda två! Det blir lättare när VV ständigt har öppet.. :) Ni har kämpat så förbannat bra hittills och det finns ingen tvekan på att ert godisbegär som förstör era helgen kommer ge med sig! kämpa på båda två!! Hos er finner jag min styrka! Det är faktiskt skönt att "vi alla tre" räknar points igen :) Kämpa på båda två!!
massa kram!!