torsdag 14 augusti 2008

Tillbaka till skolbänken:)

Jaha då ska man börja och läsa igen :) Ska läsa en hel del ekonomikurser på distans för att bli ekonomiassistent!! Ska bli spännande :) Någon som jobbar med det?? är lite nyfiken??!!:)

Frukost, lunch, middag och mellanmål har gått jätte bra när det gäller points idag. Det som förstörde lite idag är att jag unnade mig sex goda chokladbitar. Så pointsen har jag gått över idag men jag är lika glad för det. Det får man reparera nu dom kommande dagarna, ska nämligen jobba fre, lör, sön och mån.......

Svar på frågan ifrån "moster marie"; När jag tränar mycket så äter jag inte alltid upp mina bonuspoints. Det beror helt på om jag är hungrig. Man går ju ner lättare om man inte äter upp alla.....Men är man hunrig och man känner att kroppen behöver det så ska man absolut äta upp det

Ha en fortsatt bra kväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi såå kul att vi ska gå i skolan igen, synd bara att vi inte ska gå tillsammmans.. mkt roligare =P
måste ses en dag snart nu.. vill ju se din lille prins han måste ha växt enormt sen sist..
har inte sett han sen hans ett årsdag kraam

Cornelia sa...

Åh va kul! JAg har jobbat lite med det men utan utbildning. Vilka kurser är det du skall läsa?