fredag 15 augusti 2008

JoBb

Ja det är vad dom närmsta dagarna kommer att bestå av. Inte hela tiden kanske men en stor del iallafall. Imorgon jobbar jag och syrran till fyra (slutar förhoppningsvis lite tidigare) sen är det hem och hämta paket och dra iväg och gratulera en gemensam vän. Hem snabbt och göra oss i ordning för att sedan dra hem till våra föräldrar på kräftskiva. Såååå gott :) Söndag jobb (också till fyra) och sedan mys med familjen och måndag ska jag jobba kväll....
Fick även redan på idag att jag har jobb nästan hela vecka 35 också. Bra med pengar plus att sen vecka 36 börjar jag och plugga.. Lite nervöst men otroligt spännande.

Längtar även till vecka 35 då jag ska till Vv. ÄNTLIGEN!!! Det var alldeles för längesen jag var där nu... Saknar alla där nere :)

Ha en fortsatt härlig fredagkväll

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken dag går du på vv?