söndag 17 augusti 2008

Dessa helger

Ja som vanligt så har det inte gått så bra även denna helg. Skönt att Daniel börjar och jobba imorgon och den långa semestern är nu över. Tillbaka till vardagen med andra vilket innebär mycket goda vanor!!
Igår blev det kräftskiva hemma hos mina föräldrar. Åhhh vad gott det är :) Och allt var "billigt" i points tills vi kom till ostbrickan. Ja det åts en hel del sådant och en massa annat gott. Hade så dåligt samvete imorse när jag vaknade men det stoppade ju inte mig för att äta lite nötter när jag kom hem ifrån jobb idag. Fasiken vad korkad jag är!!!!!! Hmm och jag vågar knappt berätta att det blir kycklingkebab till middag. Jaja som sagt nu är det över och mitt gamla goda vanliga liv börjar imorgon igen. :)

Imorgon jobbar jag kväll vilket faktiskt ska bli skönt. Ta det lite lugnt på morgonen och bara mysa med lilleman. Syrran ska passa benjamin imorgon. Han har ju inte varit på dagis nu på nio vekor så jag tyckte att det var lite taskigt att lämna honom när det var dags att sova middag. Så på torsdag är det första dagen för lillman efter sin långa härliga semester :)

Nu kommer Daniel med maten :)
Ha en fortsatt trevlig kväll

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Imorgon är en ny dag :-) Det är skönt ibland...

Fröken Finemang sa...

tillsammans återgår vi till de gamla bra vanorna..
kramkram"!