fredag 17 september 2010

Veckans vikt

Ställde mig på vågen imorse och hoppades på ett kanon minus. Inte bara för att jag tycker att jag förtjänar det ;) utan för att jag känner mig lite smalare... Jovisst 66.8 hamnade den på och -1.3 blev det. Härligt för motivationen. Så nu är jag under min målvikt som jag har satt på viktväktarna och det känns ju inte helt fel. Men som sagt ny målvikt är satt och 62 kilo ska där stå innan jag är nöjd. Är förvisso rätt lång (1.72) men under 65kg känns bättre..

Barnen är feberfria idag och ingen är nog gladare än jag (jo dom :) ). Det har varit väldigt intensvia dagar här hemma och dom hade hur mycket energi som helst som höll på att bubbla över. Så vi har varit ute en runda nu på förmiddagen - skönt!!

Idag står det fredagsmys :) på schemat, bara veckohandling som ska göras. Med andra ord vilodag från träningen.
Ha en skön fredag

1 kommentar:

Katarina sa...

Vad bra Du är! Inspirerande!