måndag 27 september 2010

sov gott morfar

Klockan halv sju i lördags morse ringde det hit, ett samtal som jag aldrig kommer att glömma! Såg att det var min morfars nummer och undra varför han ringde så tidigt. Tyvärr va det inte min morfars varma röst som jag hörde utan det var min ledsna mamma som berätta att han hade gått bort på natten.
Jag kan fortfarande inte förstå att han är borta eller jag vill nog inte riktigt inse det......
Att en sådan varm, genom snäll, glad, positiv person med en massa livsglädje ska behövas tas ifrån oss alla är så himla orättvis. Saknaden är enorm!!!

Så som ni förstår kommer jag inte vara jätte aktiv här just nu. Ska försöka köra på här hemma så gott det går... Men jag kommer tillbaka :)

3 kommentarer:

batgirl sa...

Sänder en styrkekram...
*kram*

Sus sa...

Oj..varma kramar och jag beklagar din/er förlust.

Anonym sa...

Hej
Jag heter Lena ..hittade din blogg av en slump.Vad vacker du var på din första bild där du var lite rundare ..Jag tycker du är en vacker människa mendär ser du så hilma vacker ut .

Kram
lena