måndag 13 september 2010

Vecka 36

Veckans träning blev så här:

Måndag 55 minuter afrodans
Tisdag 55 minuter zumba
Onsdag 45 minuter på gåbandet
Torsdag 45 lätt promenad ute
Fredag VILODAG
Lördag VILODAG
Söndag VILODAG

Ska väl inte påstå att jag är särskilt nöjd med veckans träning på 200 minuter. Men det är ju bättre än inget alls. Sen tror jag även att kroppen behövde lite vila i och med att det har blivit mycket träning den sista tiden. Samtidigt som min kropp "skrek" efter vila förra veckan så "skriker" den efter träning idag. Så som det ser ut nu så blir det ett tufft och långt pass på gymet - hoppas!!! :))

Helgen som har gått oerhört bra. Visst har jag unnat mig lite godis men inte i dom mängderna som det brukar bli. Brukar väga mig på måndagen för att se hur mycket jag har förstört och minst + 0.5 brukar den visa ( brukar ju rätta till sig under veckan men det är inte så jag vill ha det). Så idag när jag ville kolla av så blev jag glatt överraskad att den visade 0.1 ner, hoppas på ett fint minus på fredag :))

Dags att ta tag i dagens sysslor
ha en bra måndag

Inga kommentarer: