torsdag 2 september 2010

Ingen vikt....

Imorse var det lite stressigt här hemma. Sov lite längre, Benjamin skulle iväg på dagis och lilltjejen är sjuk så jag glömde bort att väga mig. Tar det imorgon istället, inte för att jag tror att det har hänt något speciellt men men. Jag har ju lovat mig själv att jag ska väga mig varje vecka oavsett hur det känns.....
Motionen har ju gått bra och även maten men min karaktär på helgen när det gäller godis är det fortfarande si så där med. Det är faktiskt det enda som jag behöver ändra på, sen är jag nöjd med det andra.

Igår fick det bli en vilodag från träningen. För det första så hade jag inte sovit så mycket på natten, lilltjejen hade hög feber så jag ville gärna ha koll på henne, sen va jag rätt mör i kroppen efter zumba passet som jag hade varit på kvällen innan. Första gången jag testade det och det kommer jag verkligen göra fler gånger, det var riktigt roligt och svettigt hahaha :)

Ha en fortsatt bra dag..
Psst!! Fredag imorgon = fredagsmys :)))

Inga kommentarer: