måndag 6 september 2010

Träning vecka 35

Måndag 95 minuter på gymmet
Tisdag 55 minuter Zumba
Onsdag VILODAG
Torsdag 60 minuter på gåbandet
Fredag VILODAG
Lördag 45 minuter på gåbandet + 3o minuters promenad ute
Söndag 60 minuter på gåbandet
Sammmanlagt: 350 minuter

Är verkligen nöjd med veckans träning, tyvärr kan jag väl inte riktigt säga detsamma om vad jag har stoppat i munnen. En hel del godis i helgen har det blivit (att jag aldrig kan lära mig). Förhoppningsvis så har väl träningen gjort lite så jag slipper ett jätte stort plus på torsdag. Plus att det är veckan efter "röda veckan" och då visar vågen oftast ett plus. Jaja bara att köra på :)

Ikväll blir det afrodans och imorgon blir det zumba, vad som händer resten av veckan får vi se :)

Dags att göra mig och barnen i ordning så vi kan gå ut och njuta av det fina vädret
Ikväll börjar biggest loser sverige, måste man ju se :)
ha en fortsatt bra måndag allihopa

1 kommentar:

Katarina sa...

Blev inspirerad av ditt sätt att räkna träningen i minuter per vecka!