torsdag 4 februari 2010

Torsdag

Då är det snart helg. Jag har alltid ett speciellt pirr i magen när det är fredag - älskar helgen :)
Imorgon är det fredagsmys hemma hos mamma&pappa med lets dance och god mat. Det blir bara jag och barnen för att Daniel ska iväg på en inomhus turnering. Sen på lördag ska vi till mina föräldrar igen. Då bjuds det på god stek med tillbehör och på kvällen börjar melodifestivalen....
Idag var vi ute på väla en sväng. Jag fyller år nu den 13 men fick en liten för tidig födelsedagspresent av min underbara älskling. En vit fin liten sak som heter Iphone. Jag har nämligen trånat efter denna nu ett tag och nu är den äntligen min. Tänk så glad man kan vara av en liten telefon hehe. Underbar älskling man har :)

Var nere på gymmet igår och körde järnet, kändes hur skönt som helst :) Maten har funkat bra nu dom två sista dagarna och jag känner mig på G. Men nu kommer helgen och det är nu prövningen kommer. Har alltid så förbaskat svårt för att låta bli godisskålarna men jag ska köpa hem halochoklad eller vv popcorn så jag har något gott hemma. På måndag är det vv och då ska jag köpa hem vvchoklad istället. Ja ni hörde rätt - vv!!! Hur jag ska få ihop familjelivet, hemmet, träning, Daniels träning, vv ovh allt annat. Ja det får vi se, men det ska vi nog fixa.... Hoppas jag!!!

Nu ska jag veckoplanera maten för kommande vecka.
ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Cina sa...

Lycka till !!! Gillar pro points och bonustänket. Fast just nu lite brist på inspiration ...