lördag 6 februari 2010

Lördag

På måndag är det som sagt dags för vv och det känns faktiskt riktigt bra. Lite som en lättnad faktiskt. Vv har alltid varit min trygga punt när det gäller viktminskiningen. Det är där jag finner motivation och inspiration. För mig är vv en viktigt del i min viktminskning. Trodde faktiskt att jag skulle fixa det själv hemma men känner nu att så är inte fallet.....

Just nu är Daniel och Benjamin iväg för att titta på när Daniels småbrödrar spelar en inomhuscup. Lyckad eftermiddag med andra ord tycker Benjamin. Benjamin älskar nämligen fotboll och det är det enda han tjatar om just nu. Så man kan väl säga att han längtar till våren!! Lilltjejen sover och jag bara njuter av lugnet :)

Vid sex tiden ska vi hem till mina föräldrar, syrrorna med respektive kommer också. Där bjuds det på stek med tillbehör (gott :)) och vid åtta tiden är det melodifestivalen - mysig kväll med andra ord!!

Ha en fortsatt undebar lördag

1 kommentar:

Pernilla sa...

Lycka till på måndag!Hoppas att det blir ett inspirerande möte på vv.