måndag 8 februari 2010

It´s time :)

Ja då var det dags att ta domen nere på vv. Och kan väl säga så här att det är aldrig roligt med ett plus på vågen, men efter att inte ha varit där på två månader och plus att det har varit jul och allt så var 1.3 upp inte så farligt (får ju intala mig det hehe). Vågen visade iallafall 75.1 så nu är det 10.1 kilo som ska bort. Min målvikt på vv är 67 men jag vill väga 65....
Jag blev månadsmedlem, tycker att det är mest lönsammast plus att det var halva priset nu så det var ju kanon :)

Sitter här och kollar igenom lite nytt material - alltid lika motiverande!!
Smakar även den nya vvbaren, choco cookie. Mycket god!!

ha en fortsatt bra kväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bravo! Nu kan du fokusera framåt. Eller neråt kanske jag ska säga. Inte konstigt alls att du har gått upp lite men innan sommaren är här är du säkert klar!

Annika sa...

Åhh.. nääää... Guuud näää... + 1,3 är ju NADA, ingenting efter jul och allt!

Jag har + exakt 3 på samma tid. Det är urk, blörk... usch...

Men nya tag, eller hur var det!?

Kram.