fredag 12 februari 2010

Idag är det fredag :)

Ja helgen är äntligen här :). Tyvärr är snön och kylan kvar men det är väl bara till att vänja sig, den lär väl vara kvar ett tag till.....
Imorse kom lillyrran hitt och passade barnen ett tag så jag kunde åka iväg och träna. Det blev nästan en timme på gymmet. Härligt att inleda helgen så :)
Idag händer inte allt för mycket, utan vi ska bara mysa jag och barnen. Daniel jobbar tilll fem sen ska vi sticka iväg och veckohandla. Kanske mindre kul en fredag men imorgon fyller jag år och ska ha kalas, med andra ord en massa annat och göra. Barnen ska vara hemma hos mina föräldrar ett tag så dom slipper iallafall handlingen.....
Annars ikväll så blir det let´s dance...
Räknandet har gått bra än så länge men det är nu frestelserna kommer, helgen är alltid jobbig för det är alltid en massa gott vart man är och kommer. Men jag vill ha minus på tisdag så jag ska vara duktig.

ha en fortsatt bra fredag

Inga kommentarer: