söndag 21 februari 2010

Söndag

Oj, några dagar sedan jag skrev här... Iallfall så är allt bra här.
Vi har haft en lugn och mysig helg. I fredags åkte vi hem till Daniels pappa. Där blev det go middag och lets dance. Vi stannade även över natten...
På lördagen var det dags för Daniel att spela match så jag och barnen (även mamma, syrrorna, moster och min kusin) åkte till busfabriken. På kvällen var vi så himla sega så det blev bara soffan och melodifestivalen :). Idag tog vi en promenad till Daniels mamma och hälsade på. Jag drog Benjamin i hans pulcka heeeela vägen (det är en rätt bra bit). Så jag lär väl ha lite träningsvärk imorgon - härligt, hahahaha :)!!!

Pointsen går bra och även motion har hunnits med i veckan. Gymmet, promenader, motionscyklen och pilates har det blivit :).Men just nu så känns det som om det inte har hänt något på vågen. Hade ju ett rejält minus förra gången så jag räknar inte med något stort minus, om det nu blir något??!!!

Dags för sängen
sov gott

Inga kommentarer: