måndag 1 februari 2010

Godkväll

Ja måndag idag och det var menat att det skulle bli en bra start på veckan. Men med tanke på att alla här hemma har varit/är förkylda och har haft feber så var det väl oundvikligt att jag också skulle börja känna mig kass. Tycker ändå att det börjar kännas lite bättre nu framåt kvällen, hoppas hoppas!! Jag vill ju träna!!!

Så om jag mår bättre imorgon så blir det någon form av träning.....Det är ju februari redan och 10 kilo ska bort till sommaren så jag har verkligen mycket jobb framför mig.
Men jag ska sätta upp små delmål så att det inte blir så jobbigt......

Lite tv nu och förhoppningsvis så vill lilltjejen somna snart så man kan slänga sig i soffan

ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja, jag ser fram emot att också ha gått ner 10 kg till sommaren, men jag tänker varje 3 kilos stjärna hos viktväktarna är viktig. Det är så lätt att bara se det stora målet.. Jag som är över 100 kg kan se målet om två siffrigt ganska viktigt!Lycka till och hoppas att du får hålla dig frisk!
Lotta