torsdag 19 juni 2008

Torsdag

Oj så längesen jag skrev här...sorry!!

Ja det har varit mycket jobb dom sista dagarna men nu äntligen har jag semester i 12 dagar innan mitt sommarschema börjar.... Det går väl lite si så där med pointsen, tycker det är så jäkla svårt när det är sommar men jag ska skärpa mig. Det har iallafall blivit gymet 2 dagar denna veckan och det är ju alltid något :)

Ingen vägning idag, har en hel del att göra idag så jag hoppar vägningen. Får ta smällen nästa vecka istället :(

Nu på morgonen har vi haft tvättstugan och veckohandlat. Blev ju inte så mycket som skulle handlas i och med vi ska vara borta hela helgen. Ser fram emot helgen på alla sätt och vis men är liiite rolig för pointsintaget. Men i och för sig så är det lika bra att strunta i det och ta tag i det på måndag igen.......Eller hur ska ni göra?!??!

Nu ska det strykas lite och kolla av packningslistan så allt är inhandlat.....Daniel är iallafall iväg och handlar det sista på systemet. Ja det är inte ofta jag dricker. Men i och med man är "barnledig" och vi ska umgås med en massa vänner (15st) så kan man ju unna sig det :)


Har blivit utmanad av en massa underbara bloggvänner tänkte svara på det lite senare :)


GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo jag funderar på att "släppa" tänket under midsommar:)
Man kan ju säga att jag redan gjort det för just nu är min motivation i borten,men på måndag lovar jag att det ska bli som innan. Herre gud jag har ju bara 3 kg kvar:))
Glad midsommar!!
Kram

Fröken Finemang sa...

Hej! Hoppas midsommar va bra!! De va min :) Hörs! Kramkram