tisdag 10 juni 2008

Tisdag

Ledig idag...inte helt fel :) Händer inget speciellt här idag. Ska förvisso till väla en runda när lilleman vaknar. Syrrorna ska med :) Vädret är tråkigt och tänk vad lite trist väder kan göra en lite sur..... Vill ha tillbaka solen!!!!
Ikväll blir det lite grillat och sen ska vi heja fram Sverige!!! Den matchen får man ju absolut inte missa :)
För att jag ska skärpa mig mer med pointsen så tänkte jag föra checklista här. Känner att det är lite svårt att komma igång igen efter allt unnande och speciellt när sommaren har börjat.....

Frukost: Lättfil med tärnat äpple, knäckebröd med mjukost och ett stort glass vatten 3
Mellanmål: 0.5liter vatten 0
Lunch: Potatismos, vv wienerkorv och massa broccoli och fun light saft 3
Mellanmål: Slät bulle och cola light 4 (0.5liter vatten till träningen)
Middag: Grillad kycklingfilé, nypotatis, bsås, sallad och cola light 7
Kväll: Salta pinnar, vatten melon och cola light 2
Summa för dagen: 19 (Ska egentligen äta mer men har unnat mig alldeles för mycket på sista tiden så det får räcka med 19 idag)

Dax att göra sig i ordning innan lilleman vaknar. Min plan är att inte shoppa något utan bara titta, får väl se om jag klarar det :)
Ha en fortsatt bra dag
...........................
Ja det blev lite shopping måste jag erkänna, kunde inte låta bli en jätte fin tunika plus en bikini. Men det va inte så dyrt... :)
Efter väla stack jag och syrrorna iväg till gymet. Guuuud så skönt det va att träna. Det var ju ett tag sen. Det blev iallafall en timme :)
Snart är dags för lite mat och sen ska vi heja fram Sverige!!!!!
Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du sådär sa jag oxå;) och jag klarade det inte.
Ha det så trevligt :)
Kram