torsdag 12 juni 2008

Nu får det räcka, vill inte mer!!

Inget inlägg igår, fullt upp hela dagen! Även idag har det varit jobb till halv fyra och även vv så klart :) Det blev ju inget vv förra veckan i och med studenten och sen ville jag även checka av pga allt man har stoppat i sig.......
Jag själv tycker att jag har ätit mycket hela veckan (förutom den dagen jag åt nitton points). Därför blev jag väldigt förvånad när vågen visade -0.6 och står nu på 63.6. Känner nu att jag vill INTE gå ner mer. Jag är mer än nöjd och vet inte riktigt vad jag ska göra. Kan inte göra mer än att äta ju, eller??? Några tips kanske :)???
Det ända jag känner att jag vill göra med min kropp är att få den fastare, men det är inte lätt när man har tappat 35 kilo och varit gravid. Kroppen blir inte densamma. Så även om det är roligare denna sommaren att visa sig i bikini så är det ändå inte riktigt kul.. Massa löst skit på mage, ben och armar. Men men man blir väl aldrig riktigt nöjd.....

Nä snart är det dags att gå o lägga sig.....är lite trött. Det blir veckoplanering imorgon, ska ändå inte handla förrän i helgen.

Ha en fortsatt bra kväll

2 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

:) Ändå ett angenämnt problem. :) Men jag förstår att du vill stanna nu!!
Du/Ni hittar en lösning!
Ha en bra helg!!
Kramkram!

Anonym sa...

Ja men visst är det konstigt ,när man bestämt att nä nu räcker det nu behöver jag inte gå ner mer så gör man det ändå...varför är det så då??
Men du kommer nog på något,kanske äta några mer points :)
Ha det bra
Kram