onsdag 4 juni 2008

Onsdag

Då var det onsdag. Längtar så till imorgon :) Så då kan jag tänka mig hur dom som ska ta studenten känner sig :). Även vädret ser ju ut att bli bra, härligt!!
Klockan ringde halv sex imorse i och med jag skulle jobba, men när jag väl kom ditt så hade dom gett mig fel schema. Då vill man bara slå någon!! Så det var bara att gå hem igen. :( Men men vi lämnade iallafall Benjamin på dagis mellan nio och tolv så vi passade på att shoppa lite... det blev nya dynor till våra stolar på balkongen, ny vagn till Benjamin, lampor till balkongen, sandaler till mig och tröja till Daniel. Känner att det har gått en hel del pengar nu på sista tiden. Har shoppat en massa nya kläder. Blir ju så när man bara har massa "tjockis" kläder.

Nu sover Benjamin, Daniel lägger "mattan" på balkongen och jag njuter av en stor tallrik vattenmelon :) Mums så gott :)
Ikväll serveras rökt lax, nypotatis och någon god hemmagjord kall fisksås

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: