måndag 16 juni 2008

Måndag

Helgen över och en ny vecka är här... Är ledig idag vilket är skönt med tanke på att jag jobbade sex dagar förra veckan. Denna veckan är det bara två arbetsdagar (tis och ons) och sen ska jag ha semester i 12 dagar. Skönt!!!
Nu är planerna klara inför midsommar. Känner mig lite som en dålig mamma med tanke på att vi ska lämna bort lilleman hela helgen. Men han är ju "bara" 1 1/2 så han förstår ju inte att det är midsommar, men jag får ändå dåligt samvete. Iallafall så är vi 17 stycken som ska åka iväg över helgen till ett hus här i skåneland. Huset ligger vid en sjö i en skog och det ska blir jätte mysigt.. Nu hoppas vi bara på sol och lite värme.....
Helgen har varit kanon bra, det har intagits väldigt mycket points så idag är det skärpning. Tycker att det är ok att unna sig massa gott på helgen och i veckorna ska det vara som "vanligt"!!
Hade ändå liiiite dåligt samvete för allt som hade intagits under helgen så det blev 1 timme på gymet imorse!! :)

Dagens matintag kommer se ut så här...
Frukost: 2knäckebröd med mjukost, lättfil med tärnat äpple och ett stort glas vatten 3
Mellanmål:0.5liter vatten 0
Lunch: vv wienerkorv, potatismos, broccoli, cola light och till efterrätt - lemon dreambar 4.5
Mellanmål: 1 kula hallon sorbé, cola light 1.5
Middag: Kyckling med wokgrönsaker och nudlar med sweet chili sås 7
Kväll: 3vv kakor, jordgubbar, vvchoklad och cola light 3.5
Sammanlagt: 19.5

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Har en utmaning till dig hos mig, om du vill.
Kram, Annalee

batgirl sa...

Jag har samma utmaning till dig...
Ha´nu en trevlig midsommar!
Kram