söndag 8 juni 2008

Söndag

Då har det varit lite bloggtorka här....sorry!! Det har varit händelserika dagar som har varit kanon bra :). Points har inte räknats och en massa gott har intagits *hihi*. Så imorgon är jag en pointsräknande viktväktare igen så jag inte flippar ut totalt.
Som sagt så var det student i torsdags och alla va så fina och glada så klart... Syrran hann inte mer än springa ut ifrån skolan så kom lite tårar, jag är lite känslig när det gäller sånt. Sen blev det god mat, lite god tårta och fakstiskt lite god dricka med härligt sällskap så klart :). På fredagen var man lite tung i huvudet men det stoppa inte oss för en promenad till stranden med lilleman. Sen på kvällen var Daniels bror och tjej här för grillning och lite spel.
Igår spenderade vi hela dagen ute i solen och hejade på pappa, sen blev det även grillning på kvällen, även då med härligt sällskap. Idag har dagen spenderats i trädgården med Daniels pappa&gänget!! Även idag en underbar dag.:) Jaha det var lite uppdatering om vad som har hänt här....
Imorgon är det ny vecka och nya hårda tag. Även en lång arbetsvecka-sex dagar!! Men men det är bara morgonpass, något positivt iallafall :)

Tänkte bjuda på lite bilder :)

Lilleman och jag på picknick på dagis




Jag och syrrorna! Alla tittade i andra kameror :)

Här med syrran och hennes kille. Ja som ni ser så har vi bytat kläder. Fin klänning va :)???







4 kommentarer:

batgirl sa...

Kul att få se lite bilder. Du är jättefin nu. Och underbar klänning på sista kortet!
Hoppas du har det bra i värmen :)
Kram

Fröken Finemang sa...

Guu så lika ni är.. :)
Å Lille B, så söt!!
Verkar som en bra helg! men som sagt.. åter till pointsräknande imorgon! inte för att jag inte räknat, men kanske dags att återgå till min dagsdos! =)
Ha en skön vecka! trots arbete :D
Kramkram!

House Of .... sa...

hamnade här av en slump, inte hunnit läsa så mkt, ville bara skriva att du är supersnygg ju! Inte kan du vilja gå ner mer??

Anonym sa...

Roligt med bilder! Du är jättefin!!