onsdag 12 januari 2011

Vilodag

Tar en välbehövlig vilodag idag från träningen. Har inte jätte mycket träningsvärk men att träna varje dag är inte bra - då tröttnar man bara till sist (iallafall jag).
Om barnvakt kan fixas imorgon så blir det gymmet imorgon igen :)

Sitter just nu hemma hos mamma&pappa, har slängt i en toning i håret. Känner mig som en ny människa efteråt, skönt att fräscha upp sig :)

Sen är det hem o lägga barnen och sen är det soffan som gäller. Det är just där min prövning kommer varje dag. Men men det ska gå ikväll igen, tänkte ta ett par finn crisp med philadelphiaost med smak av vitlök o örter. Jätte gott o stillar mitt sug. Visst skulle det vara gott med något choklad eller så men jag vet att några månader ska den omtalande bikinin på och då kommer man bara ångra alla chokladbitar man har ätit!!

dags att duscha av färgen, ha en fortsatt skön onsdag :)

Inga kommentarer: