söndag 2 januari 2011

Domen :(

Ställde mig på vågen imorse och det var ingen vacker syn. Skulle kunna skylla på renovering, inte haft tid till träning, jul, nyår osv.. Ja det finns mycket att skylla på, men det enda som jag egentligen kan skylla på är just mig själv! Två kilo plus visade den, med andra ord 68.4!! Men men det är bara nya tag som gäller.
Har gått med i Cornelias rivstart och ska ha gått ner fyra kilo på åtta veckor. Känns bra att vara ett helt "gäng" som ska peppa varandra. Är 80 stycken, med andra ord är där en hel del bloggar som motiverar och inspirerar :)

dags för soffan :)

2 kommentarer:

Alex sa...

Tittar förbi och säger hej! Jag är också med i Rivstart 2011 och det var så jag hittade din blogg :) Lycka till!

Katta sa...

Äsch det är ingenting att hänga läpp över ju!! Det är bara till att fortsätta :D! Jg måste säga FY FAAAN Vad duktig du är!!! KRAM!