onsdag 5 januari 2011

rullar på :)

Propintsen räknas för fullt och det går bra.. Håller mig inom ramen men känner att jag har väldigt svårt att komma ifrån godiset på kvällen. Någon som har lite tips om hur ni gör? vad äter ni istället??
Gjorde iallafall en bra sak igår, kom iväg o simmade i 40 minuter. Har ju inte tränat på två månader så det va skönt :). Sen köpte jag även en liten ny "leksak" till mig, en ny mini pc...
Idag ska jag, syrran o mamma ut till väla en sväng. se om man hittar något kul :).

Nästa träningspass som är inplanerat är på fredagmorgon, det blir även då ett simmpass... Ska nog försöka klämma in lite mer träning i veckan.

Snart är jullovet över så vi njuter för fullt av dom sista dagarna :)

ha en fortsatt skön dag!

2 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Hej! Jag viktväktar och tittar in på din blogg här ibland. Jag har gått ner ca 14 kg nu och det känns jättebra. Jag håller med dig om att det är svårt på kvällarna. Jag äter mycket frukt på kvällen eller tar en skål med miniyoghurt och Kellog's Red Berries när jag är sugen på nåt. Eller en kopp med gott thé och nåt smörgåsrån/kex till beroende på hur mycket PP jag har kvar att äta. Lycka till! Ann-Sofie.

batgirl sa...

Hej på dig!
Vad kul att du har saknat mina inlägg =) Jag blev så glad av att läsa din kommentar.
Gör en keselladipp. Ta din favoritkrydda i, och så massor av grönsaker i stavar. Mums!
Jag kommer snart tillbaka och tittar till dig...
Kram!