måndag 17 januari 2011

Härliga måndag

Älskar att ha en orörd vecka framför mig :)
Idag har jag och syrran varit iväg på massage, gissa om det var skönt ;) (tack sötaste mamma)...
Sen har dagen bestått av en massa mys och bus med barnen. Felicia är sjuk så det fick bli en innedag.
När Daniel kom hem så åkte jag och syrran ner till gymmet och körde järnet. Hon peppar mig till att göra det jag inte tror jag kan göra, härligt!! Man orkar mer än vad man tror :). Även denna vecka är träningen inplanerad och det känns bra.

nu börjar handbollen igen, det får man ju inte missa!!
ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

batgirl sa...

Hej Sara! Du frågade hur man räknar points på proteindrinkareller bars, ärligt talat så vet jag inte. Men förr i tiden på vv kunde man ju räkna ut pointsen på en speciell kalkylator som dom sålde. Den kanske finns fortfarande? Prata med dom på vv. Proteindrinkar är jättebra om du styrketränar. Musklerna behöver protein för att kunna både växa och "laga"sig igen efter ett pass.
Kram!