måndag 24 januari 2011

Måndag

Då har det gått en vecka, har varit mycket o göra så bloggen har inte hunnits med.
Lilltjejen är nu färdig inskolad och börjar på "allvar" imorgon. Har samma känsla som jag hade med Benjamin när han började på dagis (förskola) och det är väldigt jobbigt. Men jag vet att dom har det jätte bra och dom trivs jätte bra båda två :) Dom går ju trots allt på sveriges bästa förskola (iallafall enligt en undersökning :))

Nu till min vikt, träning och mat. Vikten står stilla :(, men jag kämpar på. Träningen går det super med, det blev 230 minuter förra veckan. Maten går bra, lite mindre bra på helgerna. Det är där jag faller, att jag aldrig lär mig!! Jaja det är bara till att kämpa :)

Var iväg innan med mamma och syrran. Det blev ett tufft pass på gymmet, riktigt härligt :))

Nu soffan, ska bli skönt :)
ha en fortsatt skön måndagkväll!

Inga kommentarer: