söndag 10 januari 2010

Söndag

Hej alla söta där ute :)
Tack alla för kommentarerna i förra inlägget - det värmde!!
Dagarna rullar på och man har väl inte riktigt förstått vad som har hänt. Det känns inte som om hon är borta, men det kommer nog när begravningen är.
Ja känsloätare som man är så har inte dom senaste dagarna gått så bra.
Men Jag och Daniel har bestämmt att från och med imorgon är det dags för skärpning. Jag mår ju inte bra av att äta så här, plus att tio kilo ska bort innan sommaren så det är verkligen dags att börja nu. Även Daniel behöver tappa något kilo, men nu börjar hans fotbollsträning så det lär väl inte bli några problem för han....

Nu är det soffan och någon bra film så gäller :)

ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

Hallå Puman!
Att det får va "bra" är en känsla jag känner igen..
Jag får ångest när jag tänker på vad vågen ska visa dock, hur den ska visa vad jag förstört i min viktminskning sen förut.

Men nya tag. Nya minus.
Imorgon?
Ska iaf fortsätta min chokladavvänjning. o träna på Wii de kvällar när jag inte tränar på sats..
Måste hitta tillbaka till det läget jag befann mig i när vi började vår bekantskap! :)

Ha nu en fin start på veckan Sara! KRAM!