onsdag 27 januari 2010

Onsdag

En massa snö faller från himlen och jag är såååå himla trött på det nu. Kylan får gärna bytas mot lite värme nu :)
Lillemans feber är borta nu men han är fortfarnade genomförkyld så han kommer vara hemma från dagis (förskolan) denna vecka så han blir helt frisk. Dom senaste dagarna har bestått av mycket mys, filmtittande, vila och lite lek... Hoppas på att vi kan gå ut lite imorgon.
Igår skulle jag egentligen till vv men valde att gå och träna istället. Vet inte om det var ett bra val, behöver ju verkligen komma iväg och väga mig men träningen får gå före.
Det blev ett poweryoga pass och jag kan väl sammanfatta det med tre ord - styrka, smidighet och balans. Klart att det gick ju men det var faktiskt rätt svårt och efteråt kändes det inte så mycket men idag när jag vaknade så hade jag träningsvärk i hela kroppen.....

Känner att jag vill träna idag men vill inte ge mig ut i detta oväder. Får nog bli motionscykeln och ett pilatespass... Vi får se hur jag känner sen hehe :)

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Syrran sa...

Haha tyckte vi va rätt smidiga på poweryogan ;)

Sara sa...

Hejsan! Är precis som du mitt inne i ett viktminskningsförsök men jag använder mig av Viktklubbs metoder. Tipsar om kalorisnål och lättlgad mat på mig blogg. Du kanske finner något av intresse :)

Lycka till i fortsättningen och trevlig helg! :)