måndag 11 januari 2010

Nystart

Nu har jag startat och jag är så himla laddad!!! Fick lite sovmorgon idag (som aldrig är fel, speciellt inte när man har två små barn :) ), sen hoppade jag upp på motionscykeln och avverkade min motion för dagen. Bra start på dagen ;)

Sen annars så har vi tagit det lugnt idag. Myst i massor och bara njutit av sista lovdagen. Benjamin börjar på dagis igen och han tycker det är jätte kul att få träffa sina kompisar igen.

Maten är planerad fram till fredag och träningen fram till på söndag så ja det ska bli en bra vecka!! Tänkte vänta med vägningen ett par veckor i och med att det är ju plus på vågen och just nu vill jag inte att något ska förstöra min motivation.

På onsdag ska vi på kalas hos Daniels bror och då ska det serveras smörgåstårta och jag har ingen aning om hur många propoints det är i en sådan - någon som vet???!!! Ja iallafall så kommer veckobonusen gå åt då...

Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Madeleine Pileklev sa...

Hej Sara!
Härligt med nystart, o sovmorgon! ;-)
I en bit smörgåstårta (180gr) så är det 14pp, enligt restaurangguiden.
Ha en bra vecka!
Mvh. Madeleine