söndag 3 januari 2010

2 dagar

Nu har det gått två dagar med propoints och det känns jätte bra. Känner mig inte alls så uppsvälld som jag har gjort den senaste månaden. Det har blivit mycket frukt och grönt, vilket jag mår bäst av.
Det har startat med två "prövningar" direkt. Först i fredags så fyllde ju syrran år och då blev det kladdkaka med glass till efterrätt men då blev det melon passionsfrukt för mig och igår var några vänner här med sin nyfödda (4 veckor) och då blev det gott fikabröd men inte för mig, utan det blev äpple. Är så himla motiverad så det kändes inte jobbigt ett dugg......

Har även idag börjat och plocka ner julen. Nu känns det som den är över. Samtidigt som jag älskar att sätta fram allt så är det rätt skönt att få undan det.

Dags för lite lunch sen ska vi ut i kylan och få lite frisk luft :)

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Härligt jobbat! Nu är vi på G, vad kan stoppa oss nu??? Kram och pepp

batgirl sa...

Härligt! Nu kör vi så det ryker =)
God fortsättning på det nya året oxå!