onsdag 13 januari 2010

Det går bra :)

Det går fin fint med allt och det känns kanon. Tycker att det nya programmet på vv är kanon. Är mätt hela tiden och vem är inte glad för det hehe....:)
Vi var på kalas idag, där severa dom smörgårstårta med daimtårta till efterrätt. Hade det varit förr så hade jag fått ångest, inte vågat äta något mm. Men tack vare veckobonusen så behövdes inte det. Jag tog en normalbit smögårtårta och en liiite bit daimtårta, det blev typ tre tuggor så det var en väldigt liten men det stilla mitt begär iallafall :)

Även träningen flyter på. Gymmet både igår och idag och förmodligen imorgon också...... Sen ska jag köra ett pilaters pass hemma på fredag och lördag, det är fövisso bara 20 minuter men det räcker för jag är helt slut efteråt ;). Söndag får bli en vilodag!

Nä om man skulle gå och lägga sig
sov gott

2 kommentarer:

Tess sa...

Visst är det skönt att ha veckobonusen.
Allt oväntat blev ju så mycket lättare när man har VB att ta av.

Kul att träningen flyter på. Jag är snart mer på gymmet än hemma ;-) Nåja, inte riktigt men 7 timmar (7 pass) den här veckan. Det är jag nöjd med.

/Tess

Saphire sa...

Jag utmanar dig och alla andra bloggare att göra det som står i min blogg. Lycka till med din viktresa!