onsdag 14 oktober 2009

Snart helg :)

Bara imorgon också sen är det helg för vår del :) Daniel är nämligen ledig fre-mån - så mysigt så :). Det blir nog en rätt lugn helg. Som det ser ut nu så ska vi ut till Daniels pappa på fredag, blir väl lite mat och IDOL där då. Sen på lördag fyller Daniels lillebror 19år och det ska ju självklart firas med lite kalas.
Vi har även planerat in lite ledigt till jul. Daniel har rätt mycket kompensationsdagar och med lite pappadagar på det så blir det 24 dagars sammanlagt. vilken mysig jul vi ska ha!!! :)

Idag hämtade vi lilleman en timme tidigare på dagis för att åka ner o vaccinera honom mot svininfluensa. För mig är det en självklarhet att vi ska vaccinera oss, men man går ändå och är lite orolig för hur man ska reagera på den. Hade jag fått välja så hade jag testat den på mig först. Men i vecka 46 är det min och Daniels tur......

Dags att tända lite ljus och krympa ner i soffan med en varm go filt. Älskar verkligen hösten!! :)

Inga kommentarer: